onsdag 11 juni 2008

11 juni 2008

Nu var det längesen jag bloggade igen, kan inte hjälpas, det är ju faktiskt sommar ute. Då orkar man ju inte sitta vid datorn! Har inte hänt så mycket ändå, man kan ju sammanfatta lite:

Fredag:
Var hos Mari på kvällen, åt jättegod indisk mat och god exotisk fruktsallad. Såg på film och pratade, hur mysigt som helst :)

Lördag:
Hmm, typ ingenting? Sov nog länge tror jag... Var hos mormor och provade klänning sjuttio gånger och var till Ilanda med Jesper och köpte godis, sen såg jag bara på TV.

Söndag:
Var till Skivtjärn med syster och sen kom mina kusiner också, det var mysigt och härligt att bada!

Måndag:
Körde med bilen till skolan för första gången, Mari åkte med också. Hade lite religion, sen åkte jag till Biltema och köpte plastglas till champagnefrukosten. Gick nog ut med Malte på kvällen tror jag.

Tisdag:
Var hos mormor och konstaterade att min balklänning är helt klar och den är jättefin! Var till Maxi med mamma, en snabbis in på H&M, köpte två linnen som kostade 50 kronor tillsammans, det kallar jag billigt! Åkte hem, bakade och lagade mat som en äkta husmor sen var vi iväg på Amandas sommarfest med skolan, blev teater och fika. Sen blev det EM, heja Sverige!

Idag ska jag åkte till Maxi med mamma och köpa all mat till min student som är imorgon (WIIHOO). Sen ska jag åka förbi skolan och hämta Elin så ska vi åka till Skoghall och löva vår vagn som vi ska åka runt i imorgon! Sen ska jag sova för att vara utvilad imorgon, ska upp klockan fem, gäsp!

Inga kommentarer: