söndag 22 juni 2008

22 juni 2008

Som jag trodde så kunde jag inte somna igår, otroligt jobbigt. Jag la mig fyra men var inte trött så jag funderade på att inte sova alls. Somnade till slut i alla fall, trots att min hals blev värre när jag låg ner. Typ fem somnade jag nog, så det var inte så konstigt att jag var trött när jag vaknade klockan elva. Jag hade ställt klockan bara för att jag ville komma upp i tid. Somnade om igen, vaknade klockan tolv, somnade om igen och vaknade ett. Jaja, nu är jag vaken i alla fall. Kommer nog somna lite tidigare inatt.

Jag ska inte göra någonting idag och det gör mig ganska rastlös. Vette fan vad jag ska hitta på. Sitta framför TV:n med datorn i knäet, som omväxling alltså. LOL.

På måndag ska jag i alla fall va med Elin, Linn och Mari och vi ska ringa och söka jobb. Spännande! På tisdag ska Elin sova över hos mig eftersom vi åker till Stockholm tidigt på onsdagsmorgonen.

Peace out!

Inga kommentarer: