onsdag 18 juni 2008

18 juni 2008

Ja, nu är det sommarlov alltså, känns inte riktigt så... Det är inte ens varmt, det är synd! I förrgår vaknade jag halv tre, då fick det vara nog så igår bad jag mamma väcka mig elva. Det var skönt att komma up i tid. Tog min en springtur före frukosten, åt frukost, åkte in till stan. Jag hälsade på Elin på jobbet och gick på stan. Jag köpte en jättefin tröja som har kostat 149 förut men nu var nedsänkt till 79! Wiihoo! På kvällen gick jag en rask promenad med Malte och såg på TV.

Idag har jag varit med Mari, mysigt :) Vi spelade När & Fjärran, såg på TV, var ute och gick och pratade. Härligt att göra något :P

Imorgon ska vi ha tjejkväll. Vi ska göra tacos och mysa! Det var längesen så det ska bli jättekul! Vi måste planera lite inför Norge också så det ska bli kul! :)

Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska till Stockholm med mamma, Christer, Jesper och sötaste Elin Pelin :)

Inga kommentarer: