söndag 15 juni 2008

15 juni 2008

Har verkligen inte gjort någonting på hela dagen, var ioförsig inte så många timmar sedan jag vaknade, men ändå...

Har bara suttit vid datorn och plockat lite i mitt rum, det var så stökigt! Håller just nu på med att flytta över alla saker jag har på vår familjedator till min egna dator, det tar ett tag! Sedan ska jag åka till Forshaga, ta ut pengar till folk som jag är skyldig, lämna tillbaka biblioteksböcker och kanske köpa mig något gott. Inte godis, men kanske jordgubbar eller ananas eller nåt sånt, nu får det vara nog med onyttigheter. Ska ut och springa ikväll också, inte långt för jag har så dlig kondition och har slarvat med astmamedicinen, men lite i alla fall. Behöver verkligen få upp konditionen och gå ner några kilon så nu fan!

Inga kommentarer: