lördag 17 maj 2008

17 maj 2008

Jag åker till Rhdodos imorgon, tjoho! :D
Känns otroligt underbart, men samtidigt är jag nervös nu. Blir ju så otrolig kontrast liksom, från att vara hemma och gå i ksolan till att vara på Rhodos, ligga vid solen och dricka drinkar! Men det kommer bli så härgligt!

Idag har jag mest tagit det lugnt, övningskört lite också har jag fortsatt på Operation Allmänbildning som jag började på igår.

Vad är då Operation Allmänbildning? Haha, en av mina nya konstiga ideér? Njae, inte riktigt, det här är en bra idé. Igår när jag gick på stan köpte jag spelet Geni i typ pocketversion, så man kan ta med den på resor. Jag har bestämt mig att jag ska lära mig alla frågor som finns, alltså 450 stycken. Dels om jag får vara med i Vem vet mest? men mest för att jag vill vara allmänbildad. Så när jag har lärt mig de frågorna kan jag ju några saker jag inte kunde förut, men det räcker inte där för när jag har lärt mig de frågorna ska jag gå vidare till TP. Japp, tro det eller ej, men det är min idé. Jobbigt, men jag kommer bli rätt allmänbildad i alla fall!

Inga kommentarer: