lördag 10 maj 2008

10 maj 2008

Yeah, nu är det typ sommar! Tycker jag i alla fall, det är faktiskt typ 23 grader ute! Igår var jag ute, först hem till Pernilla en sväng, Linn körde oss och hon var jättduktig. Kändes rätt slappt att ha en personlig chaufför! Hemma hos Pernilla var vi fem stycken, jag, Linn, Johanna, Pernilla och Ulle. Typ kvart över nio åkte vi in till stan och gick till Arena. Där mötte vi först Anna, Emma och några sen mötte vi Anna, Jennifer och Johanna. Var skitmycket folk man kände faktiskt! Det blev en billig kväll för jag var typ nykter, man kan faktiskt ha kul ändå! LOL :P Kom hem typ två och somna typ direkt, var skittrött!

Idag vaknade jag tolv, satte mig ute med vatten, NWT och Se & Hör, skvaller is the shit! Satt där tills typ halv tre när vi gick till mormor och åt. Skitgött var det! Hon hade gjort massor med olika saker; kålpudding (för Jesper ville jättegärna ha det), fläskfilégryta, potatis, köttbullar, mos, prinskorv, morötter och ärtor. Värsta lyxen! Sen åkte vi till Ilanda och köpte godis, gott som tusan. Jag körde dit också, med full bil och Christer och mamma sa att de kände sig trygga! Verkligen dags för uppkörning snart!

Ikväll ska vi supa te lite här hemma som vissa låtsaspappor brukar säga. Haha, blir väl nån grogg kanske. Blir även grillning, korv, jag är jättesugen på det. Tror jag ska gå till affären och köpa mig en Veckorevyn för en gångs skull, sen ska jag läsa mammas Amelia och käka godis. Slapparkväll, det är rätt gött det!

Imöra ska jag plugga lite, tråkigt men jag måste. Sen ska jag lägga mig ute och sola, vill få lite färg på de blekfeta benen. Kanske ser lite smalare ut då också, önska kan man ju alltid.

Håller på att längta ihjäl mig till Rhodos nu också, en vecka kvar! Fifan vad jag ska festa och sola järnet!

Inga kommentarer: