tisdag 13 maj 2008

13 maj 2008

Idag har det varit en ganska vanlig dag, det enda som är annorlunda är egentligen att studenten närmar sig så jag måste plugga typ varje dag.

Började tjugo i nio idag, hade teknisk kommunikation först (värdaste ämnet, ever. INTE!). Gjorde typ klart Elins och min tekniska rapport om glass (låter det inte värt, så säg). Var sen religion, och det är faktiskt en värd lektion, läraren Anna är dessutom väldigt bra. Där vill man faktiskt lära sig något. Hade sen lunch, åt spenat i stora lass, och sen var det samhällskunskap. Jag råkar typ vara klar med hela kursen så jag hade ingenting att göra, tråkigt. Dagen slutade med karate på gympan, det var skit pinsamt av en anledning som jag inte tänker ta upp här, men vissa fattar. Moahaha!

Nu sitter jag i alla fall här, ska plugga. Måste skriva på psykologin som jag egentligen har lust att slänga ut genom fönstret. Men men, inte mycket kvar nu, på söndag bär det iväg!

ps. förresten, är jag inte duktig på att logga nu, gör det riktigt ofta! ds.

Inga kommentarer: