fredag 16 maj 2008

16 maj 2008

Hola bandola alla sötisar! :)
Idag är det fredag den 16 maj och nu är skolan snart slut! Jag hade fysikprov idag och det gick åt helvete men jag bryr mig inte! Lars kan inte ge mig IG eftersom jag har haft G på vartenda prov under de två åren jag har haft kursen! Då protesterar jag hos rektorn, banne mig!

Idag ska jag bara slappa, och imorgon också. Blir till att packa klart imorgon, ska till Ilanda och köpa godis och sen till mamma och hämta lite grejer. Ska också övningsköra lite på Skåre, sen ska jag se på TV och lägga mig tidigt. För på söndag så ska Elin och jag väcka varandra klockan sju, sen åker vi kvart i nio till Kil och tåget går tjugo över nio. Sen flyger vi klockan kvart i sex på söndag kväll och kommer fram i Rhodos tjogu över tio lokal tid. Så jävla underbart att jag kan inte tro att det är sant! Känna som att jag har glömt massa grejer, men borde inte ha gjort det. Känner mig faktiskt som en ganska rutinerad packare, senast var det ju i februari när jag var på Kanarieöarna!

Längtar som fan tills typ på måndag när vi vaknar, kan gå och äta frukost och sen lägga oss vid poolen i ett 25 gradigt semesterparadis! Fifan vad underbart! :)

Inga kommentarer: