lördag 31 maj 2008

31 maj 2008

Jepp, igår var det dags för utekväll och festande, otroligt roligt! Började att åka buss in till stan med Johanna sen kom Anna och Issa förbi och hämtade upp oss med bil. Körde ut till Hammarö och hem till Anna. Vi förfestade lite, först på toaletten och sen ute på altanen med hennes söta mormor! Klockan nio tog vi bussen in till stan och vi gick till Arena. Gick in, dansade lite, fick stämpel och gick ut igen. Stod utanför och snackade, gick in och gick sen ut igen. Höll typ på så hela kvällen för det var så otroligt varmt. Annars är det lite luddigt eftersom jag typ druckit en kvarting vodka, dessutom en del av det rent eftersom jag typ inte kände någon spritsmak längre och drickan var slut. Höll också på att däcka inne på Arena, men jag lyckades hålla mig vaken! LOL! Träffade i alla fall massa människor, som Haugen till exempel, och hennes pojkvän bjöd mig på cigg, två gånger dessutom. Jag måste ha glömt att jag inte röker. Haha.

Nu ska jag strax duscha, sen ska jag gå till Megagodisbutiken och köpa mig lite godis. Klockan fyra ska jag till farmor och grilla lite, sen åker jag till Kil med Linn och Mari där vi kommer träffa lite annat folk och grilla, igen. Ska bli jättemysigt!!

Inga kommentarer: