söndag 18 maj 2008

18 maj 2008

Nu är det faktiskt söndag, så det är idag vi ska åka. Jag är skitnervös, hur ska jag kunna sova?

Jag har faktiskt varit utomlands utom föräldrar fyra gånger, försöker jag intala mig själv. Jag har varit utomlands sex gånger (förutom Norge och Danmark); Nya Zeeland, Bulgarien, Paris, språkresa i Brighton, tågluff och Gran Canaria. När jag var till Nya Zeeland åkte jag utan föräldrar och var bara 11 år, men jag är mer nervös nu än då. Haha, vad stygg jag är. Till Paris var jag utan föräldrar och på språkresan var jag själv, men då var jag inte så här nervös. Och på tågluffen var jag också utan föräldrar, plus att jag var borta en månad, men nej, då var jag inte heller så här nervös. Haha, jag måste vara störd.

Ja, just det, det är jag ju. Sorry, jag glömde.


(Nervös)

Inga kommentarer: