söndag 11 maj 2008

11 maj 2008

Blev väckt halv fyra idag, ja, på eftermiddagen. Fifan, orka. Hela dagen är typ borta och jag har inte hunnit med någonting. Klockan är kvart över nio så jag har alltså varit vaken typ sex timmar. Kommer jag somna inatt? Nej.

Jag som skulle sitta ute i solen idag, för nu har jag åkt till pappa så nu går det inte att sola nåt. Ville få lite färg innan Rhodos så jag inte bränner mig. Hann få lite på lördagen i alla fall, har faktiskt märken efter linnet, visste inte att solen var så stark.

Den här tiden nästa söndag sitter jag och Elin på flygplanet och hr precis börjat inflygningen till Rhodos flygplats. Underbart! Och nej Elin, du kommer INTE få lunginflammation! (Peppar, peppar, ta i trä)

Den här skolveckan är alltså den sista veckan innan jag åler till Rhodos vilket betyder att allt måste in den här veckan. Det jag har att göra:
  • Psykologiarbetet
  • Teknisk kommunikation-rapporten
  • Labrapporter (kanske, kan möjligtvis lämna dem när jag kommer hem)
  • Plugga på slutprovet i Fysik B som jag har på fredag
  • Göra ett samhällskunskapsarbete om Kongo
  • Göra klart filmen i Multimedian och göra en flashgrej
  • Lämna in spelidén

Det är några grejer, men jag är inte speciellt stressad. Det jag är mest nervös över är nog psykologiarbetet som är lite klurigt.

Imorgon börjar dagen med fysik 8.40. Kommer jag vara där? Ingen vet. LOL.

Inga kommentarer: