torsdag 8 maj 2008

8 maj 2008

Tjolahopp, mina vänner och andra!
Nu är det helg för mig, ska jobba hemma imorgon istället för att gå till psykologin så det blir en jädra sovmorgon i morgon istället! Idag har vi haft datalektioner hela dagen som vanligt, och det var rätt soft men lite jobbigt i längden, men det är det alltid. Vi gjorde klar vår hemsida i multimedian som skulle ha varit inne i höstas, så det kändes jätteskönt! Tack för hjälpen, Daniel! Vi började redigera vår film också, fy fan vad stygga vi är!

Imorgon blir det kanske utgång på kvällen, är sugen så det blir nog det även om jag egentligen inte har råd. Skoj som fan, det var längesen jag var ute på krogen.

I helgen vet jag inte vad det blir, bara att jag ska till mormor och äta kålpudding på lördag, haha. Också ska jag plugga lite. Ska plugga lite nu också, ska skriva ett arbete om Kongo. Ni skulle bara veta vad som pågår där. Okej, nu får alla som läser det här ta reda på lite fakta om Kongo. LOL ofta nån kommer göra det!

Annars är det inte så mycket på gång förutom att det typ är åtta dagar kvar till Rhodos och att jag är lite smygkär. Men det är ju jag ioförsig alltid. Haha. (Moahahhaha, I will ever tell)

*KrAmIiIizZzAr*

Inga kommentarer: