torsdag 29 maj 2008

29 maj 2008

Så gött med helg snart, har bara psykologi imorgon, men vet inte ens om jag har det! I så fall blir det bara betygssnack typ!

Idag var inte en speciellt värd dag, spelade lite Guitar Hero och grejer på virtuella miljön, fick reda på att jag har MVG (LOL) :D och sen lite multimedia där jag fick reda på att jag har G. Inte så förvånande. Mötte Ulf och Jan i korridoren och fick reda på att jag har MVG i både projektarbete och samhällskunskap! Så glad blev jag!! Har verkligen försökt skärpa mig det här året så att jag skulle få lite bättre betyg och det känns som det funkar! :D

Under helgen blir det fullt upp i alla fall, så skoj! Imorgon blir det först käka glass med Mari, typ köra lite, sen hem och äta och göra mig i ordning. Sen blir det till att åka till Anna eller nån på Hammarö, med Johanna och några människor och sen ut på Arena, det är sjuttiotalskväll! Är på festhumör! :D På lördag ska jag till Kil på kvällen med Linn, Sara, Ulle, Pernilla och andra människor som jag inte känner. Ska typ bränna skolpapper och grilla, mysigt värre! Så det blir en riktigt rolig helg kan man säga, tror jag i alla fall. Är kul att festa och grejer och ladda upp inför studenten!

Inga kommentarer: