torsdag 11 december 2008

11 december 2008

Dagen är snart över, fifaaaan vad skönt!!! Det går så snabbt att jag blir yr i bollen. Eller nej. Jag ljuger. Men väldans snabbt går det. Och vi är sååå mogna här i Töcksfors för vi skriver fula saker saker till varandra. Men jag säger INTE vad för det är inte för små barns ögon att läsa. En ledtråd: Det hansdlar om smaskiga *****. För vi är så fula!

Dagens: När jag står i godan ro mellan Elin och Linn och drar av de stackars slaktade kycklingarna. Jag lyssnar på en ganska bra låt och tänker att vi snart slutar. DÅ känner jag någonting kallt på kinden som kommer farande. Tittar på Elin som står och skrattar och förstår då att det var en kycklingfilé. Som hon gav mig en bitchslap med! Äckligt! Jag lär ha sett helt chockad ut, men fan vad kul. Det var lugnt värt det äckliga för det var så roligt!





Inga kommentarer: