lördag 20 december 2008

20 december 2008

Home sweet home! Och det bästa är att nu är man inte hemma över helgen, utan för alltid! Aldrig mer kycklingfabriken! (Säger jag nu i alla fall)

De två sista passen gick jättesnabbt, men det var ganska jobbigt. Blev tre timmars sömn i alla fall, fifan vad trött jag var i eftermiddags. Nu är jag lite piggare, men jag vet att om jag lägger mig ner så somnar jag bums.

Var lite sorgligt också att lämna fabriken, eller inte själva fabriken, men några av de roliga människorna man har träffat. Som tur var så slapp vi att bli doppade i marineringen eller sprutade på med kallt vatten!

Åt chicken fajitas också, efter att vi städat, jättegott. Och vi bytte julklappar, jag fick ett muranoglashänge och två fina dricksglas av Mari! Tack :D

Imorgon blir det städa, baka och mysa!

Inga kommentarer: