lördag 13 december 2008

13 december 2008

Jag har nyss vaknat, eller typ för en timme sen och sen har jag legat här i sängen och surfat och tittat på nån film med Mary-Kate och Ashley Olsen. Den suger rätt hårt men det är ganska roligt att se hur fula de är :P

Kom hem två igår, och jävlar vad packning jag hade med mig. Hade mer än hälften av allt jag hade i rummet, så skönt! Vi var tvungna att jobba till elva igår, bara vi som alltid jobbar kväll. Vi var typ tio-femton stycken och det var riktigt soft.

Fick förresten en säck med godsaker från Nortura efter julbordet. Var typ godis, kaffe, te, ost, getost, öringsfiléer, hjortronsylt, någon konstig sylta, lingonsylt, marsipangodisar m.m. Riktigt generöst! Vill inte ens tänka vad allt det där kostar när man ska ge det till 450 personer. Hade lugnt säkrat en anställds lön i ett år :P

Är sjuk nu också, ont i halsen och näsan rinner. Orka! Men hellre nu än till jul ioförsig.

Inga kommentarer: