tisdag 16 december 2008

16 december 2008

Haha, nu blev Elin besviken när jag sa att jag skulle blogga i gengäld för att hon bloggade och det där var det enda hon fick! Bäst jag bloggar på riktigt också då :)

Idag har det varit en rätt bra dag, jobbet var slappt och jag och Linn jobbade tillsammans. Vi flummade som fan, dansade, skrattade och filade på lite ideér på vår musikal som vi ska sätta upp (inte, men den skulle bli väldigt bra om vi gjorde det!). Vi har sagt många roliga saker idag, och jag kommer inte ihåg en enda, så roliga var dem!


Dagens bild kommer här i alla fall:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det där kan INTE vara min dotter...!

Anonym sa...

den där bilden är min favoritbild :D

Anonym sa...

Haha, den är så rolig :D:D:D:D:D

Anonym sa...

Inte min heller!!!!!!!

Anonym sa...

Du måste vara en avkomma av Humle eller Dumle??
Du vet antagligen inte vilka det var,du är ju inte så gammal,Googla på dem.

Anonym sa...

Jag håller med pappa om det där sista....
På bvc sa de alltid att Becca var ett A-barn???? Ja ja det var då det.