måndag 8 december 2008

8 december 2008

Lyckades masa mig upp ur sängen klockan nio imorse, började göra mig i ordning och började samtidigt må väldigt illa och det snurrade i mitt lilla huvud. Ville bara lägga mig igen och dra täcket över huvudet, men icke sa nicke! Tjejerna kom och hämtade mig klockan tio och jag åkte med dem, och hoppades att illamåendet skulle gå över tills klockan två. När vi kommer fram till Töcksfors är jag typ hungrig men har ändå ingen matlust. Bestämmer mig för att stanna hemma idag, för är det något jobb som absolut inte funkar när man är illamående så är det vårt! Stanken av kycklingarna, blandat med att man måste stå upp hela tiden och faktum att det är massa band som går åt olika håll skulle bara sluta på ett sätt kändes det som. Något som kanske inte skulle vara så populärt bland cheferna. Så jag ringde till Roy och han lät lika trevlig som vanligt när jag sa att jag inte skulle komma idag.

Nu känns det lite bättre och samtidigt som det är skönt att vila sig och jag vet att jag inte hade orkat jobba idag så är jag lite rastlös. Vårt vandrarhemsrum är liksom sammanknippat med tjejerna så när de inte är här känns det jättekonstigt!

Nu ska jag slappa lite mera, och försöka lägga mig lite tidigare idag! Imorgon har jag ingenting på schemat, förutom att laga mat. Blir broccoli- och ostsoppa med knäckebröd.

Inga kommentarer: