onsdag 3 december 2008

3 december 2008

Woooohooooo!!!! Yippie!!!! Vi har fått sparken!!! Jag är så glad, och det är det nog inte många som är när man fått sparken. Eller ja, vi har inte fått sparken men vi får inte förlängt kontrakt. Det känns otroligt skönt, nu behöver man inte bestämma sig hur man ska göra, är liksom inget val. Så 19:onde december åker vi härifrån för gott och bara njuter av julen och av att jag är arbetslös!

Har ju sökt till universitetet, och har mejlat till hon på Mallorca om au pair men inte fått svar än. Om jag inte får nåt av det ska jag söka till SISU, universitetet i Shanghai. Också ska jag söka lite extrajobb och så också. Så nåt ska man väl hitta på! En riktig lättnad är det i alla fall! Och chefen sa att vi har varit duktiga och de kanske ringer igen och att vi kan ringa i vår om sommarjobb och så. Ska åka till arbetsförmedlingen i Askim och kolla om man kan få a-kassa, chefen sa att man kanske kan få det. Vi kommer i alla fall få 12 procent på allt vi har tjänat under hösten i semesterersättning i januari, najs vill jag lova! Också kommer vi få halv skatt nu i november, så jävla gött!

Nu längtar jag till på fredag när jag ska åka till pappa, pöss på dej! <3

Inga kommentarer: