måndag 22 december 2008

22 december 2008

Nu är jag jättetrött. Kommer väl inte lägga mig förän tre lik förbannat, men ändå. Vaknade första gången idag halv åtta av att Malte, som sov i min säng HELA natten, skulle ner. Han gick fram och tillbaka över mina ben ett par gånger och sen ställde han sig och gnällde. Trodde att han ville ha hjälp med att komma ner från sängen men när jag skulle hjälpa honom så bara hoppade han ner. Han ville säkert bara väcka mig den taskmörten! Somnade om i alla fall och vaknade av väckarklockan vid tio, vaknade tre gånger till och somnade om. Sen kom Amanda och väckte mig typ tolv. Så gick det när jag skulle gå upp lite tidigare för en gångs skull!

Slappade lite innan jag tog tag i städningen igen. Dammtorkade alltid, dammsög och torkade golven. Nu har jag dragit ur sängkläderna och ska snart bädda med nya. Det luktar så fräscht här inne, underbart! Var hos Carro på kalas också, var myspys.

Imorgon blir det Maxi på förmiddagen för att köpa lite hemligheter, ska även in på Glitter och köpa en ny julklapp till min kusin eftersom jag har slarvat bort hennes! Faaan!