torsdag 4 december 2008

4 december 2008

11 arbetsdagar kvar tills friheten! I like! Även om jag inte vet säkert vad jag ska hitta på så är det ändå en sån otrolig lättnad! Längtar till jul som en gnu gör jag också, blir ännu mer underbart när jag vet att jag inte behöver åka tillbaka. Har några möjligheter också, vet bara inte vad jag ska välja, eller vad som ens är möjligt. Jag kan:

  • Plugga en kurs på universitetet och få typ 2500 i studiebidrag.
  • Åka till Mallorca som aupair, få pengar så jag klarar mig.
  • Åka någon annanstans som aupair.
  • Åka till Shanghai i 13 veckor och plugga kinesiska och festa :)
  • Typ slacka runt lite, söka jobb och skriva på min bok.

Det jag vill mest är nog..hmm.. jag vette fan! Får se vad jag ens kan göra så får jag väl utgå ifrån det. Men om jag kommer in på någon av mina kurser så blir det nog det tror jag. Eller, kanske Shanghai? Aja, jag kommer nog aldrig komma på!

Inga kommentarer: