torsdag 18 december 2008

18 december 2008

Nu drar det ihop sig min kära vänner, snart är dagen här. Dagen som betyder FFF, frihet från fabriken! Oj vad vi har längtat! Det enda som är lite sorgligt är ju att vi inte ska bo ihop längre, det kommer jag verkligen sakna. Vi har haft så himla kul och skrattat typ konstant. Men men, nu kommer tjejkvällarna bli desto mer uppskattade. Vi kom på att när vi är typ 35 kommer det låta såhär hemma hos oss:
"Mamma mamma, jag måste kissa!"
"Tyst nu gumman, mamma har tjejkväll ikväll och då vet du vad som gäller!"
och
"Gumman, det är tjejkväll ikväll, då vet du vad som gäller. Ner i källaren nu!"

Vi borde inte få ha barn.

Vi har hunnit med mycket på igår och idag känns det som. Vi var till Askim igår innan jobbet och pratade med en jättesöt gubbe. Förklara för oss hur vi ska göra med blanketterna och allt. Så nu kommer vi få a-kassa om vi vill. Men det tror jag inte att jag orkar, fifan för såna där möten. Om jag ska plugga så kommer jag ändå inte få det ioförsig. Vi kom till jobbet två timmar för tidigt och alla trodde vi skulle sluta på tisdagen. Kände oss helt fula som gick omkring i våra vanliga kläder. Fick vara på singelfrys typ också, det var otroligt najs, längesen! Idag har vi pratat med Jörgen om vårt kylskåp. Han var och tittade på det när vi jobbade och vi ska ringa imorgon och fråga om han ska ha det. Hoppas hoppas! Sen kommer mamma och mormor och hämtar lite grejer, jag ska köpa ett par skor och godis, sen bli det pizza på Arams. Vi har sagt det ända sen vi flyttade hit och nu blir det äntligen av! Ska packa och fixa lite också, innan vi drar. Vi jobbar kväll i morgon och sen jobbar vi dag på fredag så det blir inte många timmars sömn, men det är värt det. För sen drar vi hem!! För alltid!!!!!

På fredag efter jobbet blir det att städa, sen dra till köpcentret, äta chicken fajitas och byta julklappar. Myspysigt värre!

Inga kommentarer: