onsdag 10 december 2008

10 december 2008

Idag kom jag upp tio över nio! Det var rätt gött! Igår sov jag tolv timmar, hade säkert sömnbrist. Var nog därför jag mådde illa i förrgår! Tjejerna jobbade övertid och jag förlorade massa pengar. De kom hem vid typ kvart i två och jag blev jätteförvirrad och trodde det var morgon. Trodde aldrig jag skulle kunna somna om men det gjorde jag efter typ en halvtimme. Gött att sova till halv ett men det var lite dumt också, hann ju knappt vakna innan vi skulle till jobbet.

Var på linjen igår, det var helt okej och dagen gick snabbt. Snart ska vi till köpcentret och jag ska kolla på lite julklappar. Ikväll efter jobbet är det pokerkväll på vandrarhemmet. Lite jobbigt eftersom vi bor nära allrummet och ska upp åtta imorgon för att åka till Askim. Men men... Vi ska till arbeidskontoret och fixa papper så vi kan få a-kassa i Sverige. Får se om jag ens vill ha det, orka gå på massa bajsmöten.

Är julbord innan jobbet imorgon också, vilket betyder mindre jobb för det håller på till halv fem, underbart!

Inga kommentarer: