måndag 8 december 2008

8 december 2008

Tyckte nyss jag hörde Malte morra och var på väg att slänga mig ur sängen för att gosa med honom. Njäääää, något är fel i den logiken alltså. Kanske att jag är i Töcksfors och han är i Forshaga? Min bääääbisch!



Är reserv nummer 4 i kursen socialpsykologi och reserv nummer 7 i psykologikursen jag sökte, fick första antagningsbeskedet från Karlstad Universitet idag. Jää, finns lite hopp faktiskt. Eftersom det är fristående kurser kan det ju hända att folk hoppar av. Inte för att jag ens vet om det är det här jag vill göra, men ändå. Mamma är reserv nummer sju till socionomprogrammet, hoppas hoppas hon kommer in!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puss på dej Snäckan! Det ska bli skönt att få hem dej. Förhoppningsvis studerar vi båda på universitetet i vår ;-)


Puss, mamma

Anonym sa...

Puss på dej mamsis :D Ja, det skulle ju va kul! :D