fredag 5 december 2008

5 december 2008

Halvligger i min säng i vårt rum i Töcksfors nu, och jag är helt själv. Inte bara är mina golleonger borta, hela huset är tomt. Det bor 13 stycken i det så det är ganska ovanligt att man är helt själv. Tjejorna har åkt hemåt, de sitter i bilen nu med några mil kvar. Skönt att komma hem, men jag ska ju till pappa och jag längtar efter honom nu så jag tycker det är rätt gött att jag inte är på väg hem ändå!

Hos pappa ska jag mysa, sova lite, umgås med far, bror Ulrika och kanske låtsassyskonen lite, gå på Lisebergs julmarknad, köpa den sista julklappen, eller möjligtvis de två sista och shoppa en julklänning! Det kommer nog vara ungefär det jag hinner med.

Nu är det exakt två arbetsveckor kvar, tio arbetsdagar, tills vi slutar. Det känns helt underbart men samtidigt lite vemodigt. Det betyder att jag aldrig mer kommer träffa vissa snälla tjejer som vi lärt känna och det betyder att jag aldrig mer kommer se vissa snygga killar som vi träffat. Det betyder att jag inte kommer tjäna 22 000 i månaden på ett tag och sist, men inte minst, betyder det att jag inte kommer bo med mina älskade bästa vänner mer. Det är sorgligt! Jag älskar att bo med dem, vi har så kul och det kommer kännas jättetomt och tyst utan dem! Jag älskar er, tjejer!

Nu måste jag snart sova, ska försöka pallra mig upp halv sju imorgon! Vill hinna läsa lite ur "Box 21" också, den är riktigt bra!

Inga kommentarer: