måndag 25 augusti 2008

25 augusti 2008

var väldigt jobbigt eftersom det var otroligt längesen jag gick upp tidigt. Klockan sex var jag uppe, usch! Har i alla fall varit en bra helg i Göteborg. I lördags kväll gick jag på fest nummer två, kräftskiva i bostadsområdet där Ulrika bor. Jag kom lite senare, efter att de andra ätit kräftor men jag fick mig lite vin och snackade lite med några fyrtioåriga kvinnor. Riktigt intressant att prata med personer man aldrig skulle prata med annars! Men de var snälla och roliga!

Igår var jag, Amanda, Jesper, mamma, Christer och Rebecca på Liseberg. Det var roligt, och såklart vann alla utom jag. Men det gjorde inte så mycket för jag fick av de andra. Tillsammans vann vi fyra stjärnvinster, skitmycket godis och chips har vi nu i alla fall!

Och idag gick vi som sagt upp klockan sex för att åka med tåget hem klockan sju. Vi kom hem för typ en halvtimme sen och jag har redan duschat, gött.

Idag ska jag gosa med min dator, se på film, käka lite godis, ta en promenad och sälja min hamsterbur.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbar du på kycklingfabriken i Norge?

/Ida

Anonym sa...

Jag ska börja jobba där på måndag! Hurså?

Anonym sa...

Okej, jag och en kompis ska söka jobb där (: Vad är det du kommer göra? Packa och sånt eller?

Anonym sa...

Ja, precis! Typ packa och grejer, vet inte så värst mycket :P