måndag 11 augusti 2008

11 augusti 2008

Jag är styggast, men jag vet om det i alla fall :) Haha! Jag kom ihåg att jag hade skrivit i bloggen, men jag kom inte ihåg vad jag skrev. Jag kommer ihåg att jag ansträngde mig skitmycket när jag skrev det första inlägget, så det är lite bättre än de andra. Jag trodde däremot inte att de skulle vara så dåliga :P

Igår var jag i alla fall lite bakis, inte så illa, men jag var lite sliten. Inte konstigt kanske. Middagen var i alla fall mysig och maten blev lyckad. Gillar er skarpt, tjejer! Vad vore jag utan er?

Gjorde inte så mycket igår, förutom att se på OS och sen var vi en sväng och hälsade på mina kusiner. De är så söta! Alana var lika galen som vanligt när hon såg Malte och hon sprang efter honom hela tiden!

Idag vaknade jag halv två, ser på handbollsmatchen mellan Sverige och Ryssland. Är kul att se för en gammal granne till mig, Tina Flognman, är med. Hon är skitsnäll och jag kommer ihåg hur jag brukade va och kolla på hennes kanin hela tiden när jag var mindre. Hoppas de vinner, ser tveksamt ut, men ändå.

Imorgon drar vi till Norge för att fixa lite saker, känns skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du borde blogga full oftare ^^ det var underhållande!

Anonym sa...

Eller hur, ska nog bli alkis och blogga full varje dag :P