tisdag 26 augusti 2008

26 augusti 2008

Jag lade mig klockan ett igår, det är tidigt för att vara mig! Det var jätteskönt att vara trött redan typ tolv, det var längesen! Inte så konstigt kanske eftersom jag gick upp klockan sex på morgonen. Den här veckan fixar jag tillbaka min dygnsrytm, skönt. Jag ställde klockan på nio idag, men gick upp kvart i tio. Det var ändå ganska tidigt. Ska gå upp nio varje dag den här veckan, så att jag på söndag när vi ska åka inte är skittrött.

Jag gick upp och satte på TV:n, gosade med Malte och gjorde sen äggröra till frukost. Det ska jag äta ofta i Töcksfors för det är så gott! Gick sedan ut på en promenad med Malte men det var inte han så pigg på. Jag stod först och ropade på honom från hallen men sen när jag gick för att hämta honom låtsades han sova även om jag vet att han var vaken och hört att jag ropat. Jag fick bära honom till dörren, den lilla skithunden. Sedan när han såg att det regnade ville han absolut stanna inne. Han hatar att gå ut och gå på morgonen för han är så trött, och han hatar att bli blöt, så jag plågade honom rejält.

Har också skrivit en inköpslista till Töcksfors, vad jag ska köpa för mat och så. Vet inte hur det blir med kylvarorna dock, ska inte köpa för mycket sånt innan vi har fått vårt kylskåp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag var också trött vid tolv igår^^ fast jag lyssnade inte på min kropp utan gick och la mig vid tre, inte så bra xD

Haha stackars Malte :'D

Anonym sa...

Haha :P Jag lyssnade lite bättre i alla fall :P Men jag kunde säkert ha somnat vid 11 också, men ville inte gå och lägga mig än!