måndag 18 augusti 2008

18 augusti 2008

Ja, här händer det inte mycket. Varken i mitt liv eller i min blogg, är det ett sammanträffande månntro?

Har typ slackat, sett på OS, suttit vid datorn och även gått några raska promenader. Vaknet två och lagt mig halv fem. Yeah, vilket liv jag har!

Nu känner jag att det snart är dags att få lite rutiner, börja jobba och komma igång med livet. Längtar efter mina kära bästa vänner som jag tycker jag träffar alldeles för lite! Tur att jag ska va med Mari på onsdag. Men snart kommer vi inte träffas för lite, eftersom vi ska bo ihop! Längtar!

Annars blir det Göteborg på lördag, med lite fest och Liseberg. Håller på att flytta lite också. Eftersom pappa ska flytta så måste jag ha fått alla mina grejer härifrån till mamma innan nästa fredag. För på söndag drar vi från en håla till en annan! Töcksfors here we come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig blogg. kan tipsa om min också;)