onsdag 6 augusti 2008

6 augusti 2008

Igår la jag mig klockan halv två, helt utmattad var jag! Gick ju upp typ kvart över tio igår morse plus att jag var väl helt utmattad efter bilkörningen som var väldigt intensiv eftersom jag och Elin åkte omkring överallt och det var fullt med folk. Satte mig framför TV:n när jag kom hem igår och funderade allvarligt på att gå och lägga mig och sova. Då ringde Mari och det var ju tur för annars hade jag somnat. Var jättetrött idag när pappa väckte mig klockan elva, det borde jag inte vara efter att ha sovit halv två till elva. Det är liksom 9 och en halv timme!

Vette fan varför jag är så trött när jag inte gör nåt! Idag har jag varit på banken, skulle kolla om Nordea kan öppna ett konto åt mig i Norge härifrån men det gick inte så jag får åka dit, som det först var planerat. Håller på att kolla igenom kokböcker också. Pappa ska ju flytta och behöver dem inte eftersom Ulrika har massor så jag får alla. Mest stolt är jag över min nya grötbok. Gröt i Töcksfors, kan det bli bättre?

Ska käka körv också, och ikväll blir det tacos. Storslagna planer jag har va?

Längtar till på lördag gör jag också, kommer bli så mysigt! Mina allra bästa vänner, god mat och lite gott vin, wünderbart!

Inga kommentarer: