torsdag 28 augusti 2008

28 augusti 2008

Ja, det tål att nämnas, IKEA is the shit! Liksom, på vilket annat ställe hittar man något som kostar under tio kronor? Och som dessutom är användbart, eller till och med nödvändigt? (Sedan behöver man ju inte tänka på alla små asiatiska barn som jobbar nästan gratis för att vi ska få handla så billigt).

Därför ska jag till IKEA på lördag tillsammans med mamma (som också är the shit kan jag säga), och jag ska fynda ordentligt! Massa roliga användbara saker ska jag handla, och saker som jag bara köper för att samla vuxenpoäng.





Uppifrån och från vänster:
1. TEKLA Kökshandduk 3 kr
2. SLUGIS Låda 19 kr
3. AKUT Köksredskap 9 kr
4. CHARM Måttsats 5 kr
5. KALAS Skål 9 kr / 3 st
6. KALAS Tallrik 9 kr / 3 st
7. PRUTA Burk med lock 39kr / 17 st
8. BORRIS Dörrmatta 5 kr
9. KAVALKAD Stekpanna 59 kr / 2 st

Några saker köper jag kanske på andra ställen om jag hittar billigare :)

Inga kommentarer: