tisdag 5 augusti 2008

5 augusti 2008

Idag gick jag upp lite tidigare än vanligt, typ kvart över tio. Åkte in till Skoghall och träffade Linn och Elin. Vi lunchade på ett konditori i Skoghall och jag åt en jättegod räksallad. Mums! Åkte in till stan med Elin och det var fullsmockat med folk, är Persmäss men det visste inte jag. Tog en kvart att hitta parkering, orka! Köpte fyra karaffer och glas som hörde ihop, det var prickiga och färgglada. Det bästa var att de kostade bara 30 spänn, för allihopa! De passar perfekt till min tjejmiddag på lördag! :)

När jag kom hem gick jag en promenad med Mari och det var mysigt. Vilken tur att jag fick träffa alla tre söta tjejor på samma dag :)

Fick papper om att jag äger en bil och en räkning på bilförsäkringen idag. Dessutom var jag och kollade på kylskåp. Jag säger som Linn: nu känner jag mig vuxen! :)

Inga kommentarer: