måndag 4 augusti 2008

4 augusti 2008

Den enda grejen jag har gjort idag är typ att baka muffins. Eller jag har lagat mat och diskat också, jag skulle bli en riktigt bra hemmafru. Bakade i alla fall kladdmuffins samtidigt som jag lyssnade på musik från Mamma Mia! och pratade med Linn och Elin på msn. De är mina små söta griskultingar för övrigt. :)

Ska träffa dem imorgon för lunch i Skoghall, blir nog en god sallad, hur smarrigt som helst! Pappa skulle egentligen jobba så jag kunde inte ta hans bil så antingen skulle jag ha fått låna mammas bil eller åkt buss för 75 spänn. Sen kom han hem från jobbet och berättade att han har tagit ledigt imorgon, yippie! Så nu kan jag ta bilen och slippa betala dyra pengar för buss. Ska som sagt åka till Skoghall där Elin bor och Linn jobbar för att äta lunch klockan tolv, då Linn har lunch från sitt jobb. Sen ska jag och Elin gå på stan lite, mysigt som tusan. Träffar henne så sällan! Men i höst kommer jag inte träffa henne, Linn och Mari sällan eftersom vi ska bo och jobba tillsammans, jiihoo!

Inga kommentarer: